Het Orkest

van de Beverwijkse Harmonie Kapel

Over ons

Het Orkest van de Beverwijkse Harmonie Kapel is een gezellig orkest van meer dan 35 enthousiaste personen o.l.v. onze dirigent Louis de Blieck.  Ongeveer 15 jaar geleden hebben wij de overstap gemaakt van marsorkest naar een zittend orkest en dat is een goede keuze geweest.

Wij richten ons met name op lekker in het gehoor liggende muziek en ons repertoire is dan ook zeer gevarieerd.
Wij spelen o.a. stukken als Tina Turner Simply The Best,  Abba Gold, Free World Fantasy, Rock Around The Clock, Robbie Williams Let Me Entertain You, enz. enz.

De in 1912 opgerichte vereniging geeft regelmatig uitvoeringen binnen en buiten de regio. Zo zijn wij  te gast geweest in Wronki (Polen) waar wij diverse optredens hebben gedaan.  Wij treden regelmatig op in het hele land en wij geven jaarlijks een concert in het voorjaar.

Ook zijn wij te boeken voor allerlei evenementen (info bij het secretariaat)

Bent u enthousiast en wilt u ons eens zien of horen?  Kom dan eens kijken en luisteren naar een van onze optredens of loop eens binnen op onze vaste repetitie avond op dinsdagavond van 19.30 tot 22.00 uur.